Hra byla pěkná. Systém hry, jak byl vymyšlen je až na určování výsledného pořadí naprosto perfektní a rozhodně bych ho neměnil!!!!! Navrhuju tuhle úpravu: Vyhraje ten, kdo vyluští nejvíce šifer bez absolutní nápovědy a dorazí do cíle do limitu nebo by se mohlo luštit až do konce limitu a zvítězil by ten, kdo dorazí do cíle nejpozději hodinu po limitu. V případě shodného počtu vyluštěných šifer rozhodne čas příchodu do cíle. U těch kdo do cíle nedarazí by potom rozhodval primárně počet vyřešených šifer a dále čas vyření poslední z nich. Šifry byli opravdu těžké (obtížnost Bedna). Řekl bych, že ani Prahory by nedorazili do cíle v limitu bez absolutní nápovědy. Na první ročník sem to tak těžké nečekal:-)) Rozhodně byli šifry, ale velmi nápadité a originální. Trénink na Bednu to byl opravdu výborný:-) Původní názor, že by šifry měli být jednodušší beru zpět. Místo toho navrhuju nějak výrazně zdůraznit obtížnost. Jako např., že počet lidí v týmu 5 je max., ale pro úspěch min.:-)) nebo něco ve smyslu IQ 150 jako na Tmou:-) Dále bych přesunul termín, aby to nebylo před btěsně před Bednou a zkouškovým obdobím. Ideální by mohla být např. polovina června. Potom má podle mě hra realnou šanci stát se stejně slavnou jako Bedna nebo Matrix resp. James Bond.
Hra byla pěkná. Systém hry, jak byl vymyšlen je až na určování výsledného pořadí naprosto perfektní a rozhodně bych ho neměnil!!!!! Navrhuju tuhle úpravu: Vyhraje ten, kdo vyluští nejvíce šifer bez absolutní nápovědy a dorazí do cíle do limitu nebo by se mohlo luštit až do konce limitu a zvítězil by ten, kdo dorazí do cíle nejpozději hodinu po limitu. V případě shodného počtu vyluštěných šifer rozhodne čas příchodu do cíle. U těch kdo do cíle nedarazí by potom rozhodval primárně počet vyřešených šifer a dále čas vyření poslední z nich. Šifry byli opravdu těžké (obtížnost Bedna). Řekl bych, že ani Prahory by nedorazili do cíle v limitu bez absolutní nápovědy. Na první ročník sem to tak těžké nečekal:-)) Rozhodně byli šifry, ale velmi nápadité a originální. Trénink na Bednu to byl opravdu výborný:-) Původní názor, že by šifry měli být jednodušší beru zpět. Místo toho navrhuju nějak výrazně zdůraznit obtížnost. Jako např., že počet lidí v týmu 5 je max., ale pro úspěch min.:-)) nebo něco ve smyslu IQ 150 jako na Tmou:-) Dále bych přesunul termín, aby to nebylo před btěsně před Bednou a zkouškovým obdobím. Ideální by mohla být např. polovina června. Potom má podle mě hra realnou šanci stát se stejně slavnou jako Bedna nebo Matrix resp. James Bond.