David Kadleček (Kdyby náhodou)

Hra byla pěkná. Systém hry, jak byl vymyšlen je až na určování výsledného pořadí naprosto perfektní a rozhodně bych ho neměnil!!!!! Navrhuju tuhle úpravu: Vyhraje ten, kdo vyluští nejvíce šifer bez absolutní nápovědy a dorazí do cíle do limitu nebo by se mohlo luštit až do konce limitu a zvítězil by ten, kdo dorazí do cíle nejpozději hodinu po limitu. V případě shodného počtu vyluštěných šifer rozhodne čas příchodu do cíle. U těch kdo do cíle nedarazí by potom rozhodval primárně počet vyřešených šifer a dále čas vyření poslední z nich. Šifry byli opravdu těžké (obtížnost Bedna). Řekl bych, že ani Prahory by nedorazili do cíle v limitu bez absolutní nápovědy. Na první ročník sem to tak těžké nečekal:-)) Rozhodně byli šifry, ale velmi nápadité a originální. Trénink na Bednu to byl opravdu výborný:-) Původní názor, že by šifry měli být jednodušší beru zpět. Místo toho navrhuju nějak výrazně zdůraznit obtížnost. Jako např., že počet lidí v týmu 5 je max., ale pro úspěch min.:-)) nebo něco ve smyslu IQ 150 jako na Tmou:-) Dále bych přesunul termín, aby to nebylo před btěsně před Bednou a zkouškovým obdobím. Ideální by mohla být např. polovina června. Potom má podle mě hra realnou šanci stát se stejně slavnou jako Bedna nebo Matrix resp. James Bond.