logo šifrovací hry Sešlost

šifra: Piškvorky

≪ < Předchozí … 7 8 9 10 11 12 13 … Další > ≫

Zadání

Zobrazit nápovědu

Nápověda

  • Začněte správně, po 13. tazích je rozhodnuto.

Zobrazit postup řešení

Postup řešení

Jednalo se o rozehranou partii piškorek, kterou bylo nutné dohrat. Dle počtu koleček a křížků lze dopočítat, že jsou na tahu křížky, které se musí bránit hrozbě čtyř koleček v řadě a zahrát na pole označené S. Kolečka poté dále útočí tak, aby vytvořila čtyři kolečka v řadě a zahrají na P. Tímto způsobem lze dohrát celou partii ve 13 tazích než jeden z hráčů zvítězí, první tahy zakryjí písmena SPRAVNE. Zakrytých 26 polí dává nové kódování abecedy, pomocí kterého přečteme tajenku v dosud nevyužitých písmenech po řádcích.

Řešení

U Římské studánky JV roh

Komentář

Tohle jde vyluštit za 13 minut? Wtf? :-)

Diskuse k šifře

Honza (Bazinga) před 168 měsíci
piškvorky

Pro někoho, kdo zná piškvorky podle oficiálních pravidel (15x15, vyhrává pouze právě 5 v řadě - ne 6) bylo těžké hrát tak, jak se to mělo hrát. Ještěže se po hodině probudil Wambli, který oficiální pravidla nezná a nehraje podle nich...

Tom před 168 měsíci
Re: rimske cislice

V cíli nám to kdosi prozradil, snad prý i první písmena za 'správně' jsou římské číslice. Člověk občas zjistí o šifrách různé věci :-)

Helča (Scientific extractor) před 168 měsíci
rimske cislice

A vsimli jste si, ze v poslednich dvou (a pul) sloupcich se jako sede znaky vyskytuji same rimske cislice? Martin hned rikal, ze to znamena, ze mame jit k Rimske studance, a my jsme ho odbyli, ze takhle haluzit nebudeme :-/ Nase skoda... Kazdopadne verim, ze to za 13 minut vyresit slo :-D

Tom | Jenda | Kotvus | Šinďa | Katka
Po hřeVýsledkyŠifry a šifřičkyReportážeStatistikySeznam týmůDiskuzeKontaktyPříhlášení
20092010